![]() |
|
spiffs
Gelukkig getrouwd mens
|
hmmm ik heb wel een sticker voor je bij me (van Noskos), die hou je nog tegoed dan
|
||||||||||||
|
_________________ OTG57A, WSM47, WGA, Q200 -Laegh en Traegh 2010 Survivor -Putteing on the Ribs 2010 www.lowlandsmokers.nl powered by ecobrasa |
|||||||||||||
|
Robson65
Low-n-slow Die Hard
|
ik denk dat de rook inderdaad wel van ver te zien zal zijn
|
||||||||||||
|
_________________ "Laegh en Traegh 2010 Survivor" -Certified MOINK baller- OTP57 - OTS47 - PSJG - WSM47 (DigiQ II Powered) Super-Fast YELLOW Thermapen I love my DO |
|||||||||||||
|
Robson65
Low-n-slow Die Hard
|
@ RoboQ
@ Phubie is Oude Notweg in Haarlemmerliede (2065 AE) - mijn TomTom heeft er geen probleem mee ... |
||||||||||||
|
_________________ "Laegh en Traegh 2010 Survivor" -Certified MOINK baller- OTP57 - OTS47 - PSJG - WSM47 (DigiQ II Powered) Super-Fast YELLOW Thermapen I love my DO |
|||||||||||||
|
Phubar
Artificer of drums
|
Ik heb ook gezocht maar kan niet het exacte adres vinden.
Gaarne met een postcode/huisnummer erbij voor de TomTom. |
||||||||||||
|
_________________ -TG -UDS -WGA -MUDS -mUDS (under construction) www.lowlandsmokers.nl fueled by Ecobrasa |
|||||||||||||
|
RoboQ
I survived the zone
|
MM misschien lees ik er overheen... maar wat is het adres ??
( of moet ik op de rooksignalen afkomen ? ) |
||||||||||||
|
_________________ WGA \ OTP 57 \ primo XL |
|||||||||||||
|
Phubar
Artificer of drums
|
Alvast succes vanavond voor degene die ik vandaag niet meer spreek.
Hopelijk zie ik jullie morgen (als het echt,echt noodweer wordt komen we niet),gister alvast wat wings en sateh in de marinade gezet en net wat latex handschoentjes op het lab weten te hosselen. Good luck!!! |
||||||||||||
|
_________________ -TG -UDS -WGA -MUDS -mUDS (under construction) www.lowlandsmokers.nl fueled by Ecobrasa |
|||||||||||||
|
Sparkey
BBQ freak
|
ik hoop het bij een volgende editie wel te kunnen en wens jullie veel plezier en hou het warm, ik hou vannacht het forum in de gaten en ga het een beetje volgen... keep on smokìn... |
||||||||||||
|
_________________ Sparkey`s......Let the Big Dog Eat |
|||||||||||||
|
Robson65
Low-n-slow Die Hard
|
@ pavv - ik heb heel stilletjes hetzelfde gedacht
|
||||||||||||
|
|||||||||||||
|
pavv
Laegh en Traegh 2010 Survivor
![]()
|
Geweldig! Enorm bedankt alvast! Zouden ze echt met kosher zout de straten doen in de diamantbuurt? |
||||||||||||||
|
_________________ _________________ - Laegh en Traegh 2010 Survivor - Putteing on the Ribs 2010 --- I survived the zone --- OTG 57, Weber Go Anywhere, OTG47 |
|||||||||||||||
|
Hanneke
Going whole hog
|
allemaal heel veel fun, lekker eten/drinken, en blijf warm!!!!
|
||||||||||||
|
_________________ barbecue grilling. What else? |
|||||||||||||
|
Mike
Mestre na Arte do Churrasco
|
Goeiesmorges!
Dit is voor vandaag mijn laatste post in dit draadje. Voor vragen en/of opmerkingen ben ik dit weekeinde telefonisch bereikbaar op 06 52446312. Vanmiddag om 13 uur vertrek van 040 naar Haarlemmerliede. Onderweg nog ff 6 zakken Schmitz Churrascoi Holzkohle ophalen. Wessel Buddingh van BGE neemt vanavond een paar zakken eigen merk houtskool mee. Voor vanacht heb ik 5 zakken haardhout en aanmaakhoutjes. Wellicht dat we zaterdagochtend extra zakken moeten halen. Ecobrasa is helaas niet gelukt. Leverancier MDC uit Delft, was niet bereikbaar voor mijn verzoeken. Ik heb daarom maar een restant van 30 - 35 Kg ramsj briketjes uit mijn eigen voorraad meegenomen. Misschien dat het ons nog lukt om vanmiddag bij Sligro H'lem kokosbriketten te kopen. Tenten, snoeren, lampen, verwarming, tafels en stoelen, bordjes, bestek, glazen, beeld en geluid zijn geregeld. Vanaf 16 uur zijn we op de locatie. Tot straks |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
BramBBQ
Laegh en Traegh 2010 Survivor
![]()
|
Gaat lukken RoboQ. Ik heb er zin in!!!
|
||||||||||||
|
_________________ IN VUURst EN VLAM Certified MOINK baller http://www.BramBBQ.nl Twitter? http://twitter.com/BramBBQ |
|||||||||||||
|
marco w
Pulled Pork Patser
|
Idd spiff mooi geregeld
@admin ik heb 2 stoelen bij waarvan 1 voor mijn vriendin die gaat winkelen. Misschien eet ze 's avonds en 's ochtend even mee. Maar dan zien we wel hoe we dat doen.. |
||||||||||||
|
_________________ OTG 57 2 Smokey Joe's WSM 47 Weber Fireplace WGA -Laegh en Traegh 2010 Survivor -Putteing on the Ribs 2010 |
|||||||||||||
|
Frits
Vintage bullet smoker (C)
|
Heel veel sterkte jongens en kijk goed uit voor de kou.
Spiffs, dat heb je mooi geregeld |
||||||||||||
|
_________________ OTS 57, OTG 57, WSM, Weber go Anywhere Certified MOINK baller! DigiQ II powered "Barbeque it's not just for breakfast anymore" |
|||||||||||||
| 24uurs winterbarbecue 8 - 9 januari 2010 - de Voorbereiding |
|
||
|
Proudly hosted by www.forumcircle.com